top of page

גיבוי בענן לעסקים

רגע אחד של חוסר תשומת לב ואתם עלולים למצוא את עצמכם נדרשים לתשלום דמי כופר של מאות אלפי שקלים ואפילו מיליונים – תלוי בהאקר שנפלתם ברשתו. ברגע האמת, אתם יכולים למצוא את עצמכם מתרוצצים ללא הפסקה בניסיון לשחזר פרטי מידע שאבדו, חלקם יקרים מאד. איך נמנעים ממצב משברי מבעוד מועד? באמצעות גיבוי מערכות מידע בענן.

גיבוי בענן לעסקים

כשהמידע באוטוסטרדה, הגיבוי בענן הוא הנתיב שלכם אנחנו חיים בעידן המידע: מדי רגע אנחנו מופצצים אינפורמציה מכל כיוון נתון: מיילים מהעבודה, מיילים מהלימודים, שימוש בפורטל הלימודים להשכלה הגבוהה שלנו, ים של אינפורמציה המגיעה דרך רשתות חברתיות, עיתונים מקוונים וסרטונים העתירים גם הם באינפורמציה מכל הסוגים כך שאין לנו ולו רגע דל. אבל זה עוד לא הסוף: מדי רגע אנחנו נדרשים להיות בתגובה לכל האינפוטס הנכנסים למערכת שלנו ועם הזמן, ובכן – הולכים ומצטברים מאגרי מידע אינסופיים הכוללים שמות, טלפונים, פרטים אישיים, מעקב אחר תהליכים ועוד. בארגון, מערכות המידע הן הבשר. מערכות המידע הארגוניות הן אלו המאפשרות לעובדי החברה להמשיך “לרוץ” בלי לעצור תוך הסתמכות על יכולות שליפה מהירות מהמאגרים. אבל מה עושים כשאחד המחשבים נופל, עובד מקבל דרישת כופר או כשתוכנת רוגלה מאיימת להפיל את כל מערכות המחשוב בארגון? אז אנחנו בצרה צרורה ! בדיוק מסיבות אלו ישנה חשיבות לגבות את מערכות המידע שלכם בענן. מה היא פעולת גיבוי מערכות מידע? פעולת הגיבוי כשמה כן היא – משמשת כתכנית ב’ כל אימת שמאגרי המידע אינם משמשים כרגיל. במקרים אלו – המידע המגובה מאפשר לכל עובדי הארגון להשתמש במאגרים החלופיים בלי להתמודד עם עיכובים.


היתרונות של גיבוי בענן בזמן הנכון גיבוי מערכות המידע של הארגון בענן מבעוד מועד מאפשרות לו להיות מוכן בזמן אמת ולחזור לפעילות שוטפת ללא הפרעות במינימום זמן. אבל אלו לא היתרונות היחידים המושגים הודות לגיבוי מערכות המידע בזמן הנכון: שקט נפשי היתרון המשמעותי ביותר, אולי, של גיבוי מערכות המידע הארגוניות, הוא השקט הנפשי המתקבל הודות לידיעה כי לא משנה מה קורה – הארגון מותקף, אחד העובדים מדליף מידע, גורם מאיים להשבית את כל מערכות הארגון – אתם מוגנים בזמן אמת ויכולים להמשיך לעבוד כרגיל. מניעת אובדן נתונים החל


מהרמה הפרטית ועד לרמה הכלל ארגונית, כל ארגון בכל סדר גודל שהוא חווה פעם אחת לפחות בחיי הארגון קריסה של מערכות המחשוב, ניסיונות פריצה, גניבת אינפורמציה ואפילו ניסיונות לשוחד באמצעות גניבת מידע. אפילו קריסת שרת האינטרנט של החברה המארחת – יכולה להביא לאבדן נתונים. כדי להימנע מהמבוכה מול לקוחות חשובים, כדי לא להגיע למצב שבו אתם מתרוצצים בכאוס בניסיונות להציל מידע או לקוחות – חשוב לדאוג מבעוד מועד לגיבוי הולם של מערכות המידע הארגוניות. תכנית פעולה זמינה ברגע שיש לארגון תכנית פעולה לשליפה במקרה של אבדן מידע או נזק לפעילות השוטפת, אתם יכולים להיות רגועים בידיעה כי אתם יכולים תמיד לחזור לעבודה באופן מידי או כמעט מידי. גיבוי נתונים על גבי שרת חיצוני, המתחדש מדי יממה, מבטיח לארגון כי תמיד יהיה לו מאגר זמין לעבוד אתו, תוך שמירה על ניטור המידע בדרך הטובה ביותר. סערות, מלחמות ואסונות טבע או טכנולוגיה אחרים מובילים להרס של שרתים שלמים. במקרים כאלה, גיבויים מקומיים הופכים להיות שבריריים ופגיעים מדי, מה שמצריך אופציה של גיבוי מערכות מידע בענן – זמינות תמיד. הודות לטכנולוגיות ענן מתקדמות וחברות העושות שימוש בטכנולוגיות הענן המתקדמות ביותר בתחום, קל הרבה יותר לגבות נתונים בכל רגע נתון ולשלוף משם את המידע.



קשרי לקוחות באמצעות גיבוי מערכות מידע על גבי פלטפורמות מתקדמות ותוך שימוש בטכנולוגיות ניטור מידע יעילות, הארגון שלכם מנגיש ללקוחותיכם שירות ברמה הגבוהה ביותר: הנגישות למידע אודות לקוחותיכם, כמו גם היכולת לדעת בכל רגע נתון מה הלקוחות שלכם צריכים וכיצד אתם יכולים לספק צרכים אלו – הופכים אתכם לחברה האמינה ביותר בתחום בו אתם עוסקים. בעידן בו האדם רודף אחרי המידע, ניהול וניטור מערכות המידע הארגוניות שלכם בצורה יעילה, חכמה ומותאמת לקוח – הופכים את החברה שלכם למובילה באספקטים של שירות לקוחות, יצירת אמינות ומענה מידי לכל צורך שעולה. יתרון תחרותי המידע המג


ובה בענן מאפשר לכם כחברה, להיות צעד אחד לפני כולם, בכל תחום שתבחרו. שימוש נכון במידע וניצול שלו לטובת הלקוח יעניק לחברה יתרון תחרותי על פני גורמים אחרים בתחום. בזמן שאחרים רצים אחרי הלקוח בניסיון לתת מענה לצורך מידי, האינפורמציה אודות צרכי הלקוחות שלכם יכולה תמיד לעמוד לצדכם ולהפוך אתכם לנותני שירות קשובים ואמינים. קשרי משקיעים לגיבוי מערכות מידע בענן יתרונות משמעותיים בעת עבודה מול משקיעים: גיבוי הנתונים מקטין את הזמן המשמש להכנת דוחות עבור משקיעים. מידע מאוחסן אודות החברה משפר את בדיקת נאותות החברה ומסייע למשקיעים ובעלי מניות לקבל החלטות חכמות לגבי שווי החברה. דיווחי מס רשויות המס “נוחתות” לעתים ללא התראה מוקדמת ומצריכות אתכם להיות מוכנים תמיד. חובתה החוקית של כל חברה לשמור דאטה פיננסי רלוונטי לצרכי דיווחי מס. גיבוי מערכות המידע מאפשר לחברה להיות מוכנה לביקורת בכל זמן נתון. ניצול יעיל של זמן עבודה ושיפור הפרודוקטיביות שליפה מהירה של נתונים, יכולת לקבל את המידע הדרוש בכל רגע נתון ויכולת להפיק דוחות לצרכי למידה והסקת מסקנות – כל אלו מעניקים לארגון יתרונות משמעותיים בעת הצורך לשפר את ההתנהלות העתידית. כמו כן, שמירה נכונה של המידע הארגוני הופכת את שליפת המידע להרבה יותר נוחה בכל רגע נתון, מכל מקום בעולם ובכל שעה. נשארתם עם שאלות? מוזמנים לפנות אלינו.


גיבוי בענן לעסקים

כולנו מכירים את הרגע הזה, הרגע בו אנחנו מחפשים קובץ חשוב, קריטי עבור העסק, אבל אנחנו לא מוצאים אותו בשום מקום. בין אם משום שאחד העובדים או אנחנו, מחקנו אותו בטעות. בין אם מכיוון שפרצו לבית העסק וגנבו לנו את המחשבים. כך או אחרת, בעידן טכנולוגי, עידן בו אנחנו מבלים שעות מול המחשב ולמעשה, מאחסנים בתוכו הרבה מאוד מידע רגיש, אנחנו צריכים לדאוג לכך שנוכל לשלוף אותו בזמן. גיבוי בענן לעסקים זה שירות קריטי עבור כל בית עסק. במאמר הבא נסביר בדיוק איך אנחנו נוודא כי בית העסק שלכם לא יקלע לקשיים רק כי קובץ עם מידע חשוב אבד.

שירותי גיבוי בענן

ראשית, אנחנו רוצים לפשט כמה מושגים. שכן עבור מי שעוסקים בטכנולוגיה מילים כמו 'ענן', 'גיבוי' וכן הלאה, מצלצלות מוכר. אבל אם אתם לא מגיעים מהתחום, אולי לא פגשתם את המילים הללו בעבר. אז נתחיל בכך שכמעט בכל בית העסק, מאחסנים מידע רגיש במחשב. בין אם מדובר על רשימת הספקים, הפרטים האישיים של המתעמלים במכון הכושר וכן הלאה. את הגיבוי אנחנו עושים בדרך כלל במחשב של העסק או במחשב הפרטי. אבל, לא מספיק להשאיר את הקובץ במקום אחד. אנחנו רוצים להניח העתק של אותו קובץ במקום אחר, מקום בו נרגיש כי הוא מוגן ואנחנו יכולים לשלוף אותו בכל רגע. בשביל זה אנחנו יכולים להשתמש ברשת האינטרנט כדי להניח את הקבצים בשרתים וירטואלים. אנחנו כמובן נרצה להבטיח כי השרתים הללו יכולים לספק לנו את המענה הדרוש. על כך נדבר כעת.

גיבוי בענן לעסקים מחירים משתלמים

קודם כל אנחנו נרצה לראות כי במסגרת גיבוי בענן לעסקים, יש לנו מספיק מקום על השרתים כדי לגבות את כל המידע החשוב. בנוסף, אנחנו נשקיע מאמץ באבטחה של הפלטפורמות הללו. הרי אנחנו לא רוצים לחשוף את עצמנו לפריצה של גורם עוין, גם לא בטעות.

חברת אקסיטו שמחה ללוות אינספור בעלי עסקים מכל רחבי הארץ. אנחנו כאן כדי לעזור לכם ולצעוד בעבודה משותפת קדימה. למידע נוסף, אנחנו זמינים עוד היום.


גיבוי ענן לעסקים

גיבוי ענן לעסקים

כאן נסביר לכם בדיוק מדוע גיבוי ענן לעסקים זה שירות עליו אתם לא יכולים לוותר כל עוד אתם בעלי עסקים במאה העשרים ואחת. כלומר, אם הייתם בעלים של מכולת במאה התשע עשרה, ככל הנראה גיבוי ענן לעסקים בהחלט לא היה צריך להטריד אתכם. אבל היום, בעידן בו אנחנו מאחסנים כל כך הרבה מידע חשוב במחשבים האישיים שלנו, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לוותר על גיבוי ענן לעסקים. במאמר הבא נסביר באריכות מה זה אומר בדיוק ומה אתם מקבלים במסגרת השירות.

שירותי גיבוי בענן לעסקים

כאמור, היום כמעט כל בעל עסק עובד שעות רבות מול המחשב. אגב, זה לא משנה על איזה מקצוע מדובר. בין אם אנחנו מדברים על מאלף כלבים אשר צריך לערוך רישום של לקוחות ובין אם מדובר על בעלים של משתלה אשר מעוניינים למכור סחורה דרך הרשת. אנחנו מאחסנים במחשבים מידע רגיש על לקוחות, פרטי מידע חיוניים עבורינו ועוד. כל עוד אנחנו שומרים את הקבצים במקום אחד, אנחנו עומדים בפני סכנה. מספיקה טיפה של מים כדי שהמחשב יפסיק לעבוד ונאבד את הקבצים הללו. גנבים עלולים לפרוץ אלינו ולקחת מחשבים, מה שכמובן יכול ליצור הרבה מאוד נזק וכן הלאה. גיבוי ענן לעסקים אמור לספק רשת הגנה לפחות במישור הזה. כלומר, דרך הענן אנחנו יכולים לגבות את הקבצים, להשאיר עותק של אלו במקום בטוח, כך שבמידת הצורך, כל המידע יופיע בפנינו בתוך זמן קצר.

פתרונות גיבוי בענן

יש לנו בעצם שתי דרישות מגיבוי ענן לעסקים. ראשית, אנחנו רוצים להבטיח כי הפלטפורמה תאפשר לנו לשמור מידע רב לאורך זמן. שנית, אנחנו צריכים ליצור מערכת אשר תאפשר לנו לאבטח את החומרים, כך שלא נהיה חשופים לפריצות וכיוצא באלו.

בנוסף, אנחנו כמובן רוצים להבטיח כי הפלטפורמה הדיגיטלית תהיה נוחה לשימוש, יעילה ומהירה. המטרה היא בעצם לאפשר לכם לגבות את הקבצים בענן, בלי כמעט לחשוב. בעוד ברגע האמת, תוכלו להגיע לכל מידע רלוונטי בקלות.

כדי ליהנות מהשירות, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת אקסיטו. אנחנו כאן כדי לספק לכם רשת הגנה מקיפה ולהפוך את העבודה שלכם קלה יותר, בטוחה יותר, כדי שאתם והעסק תוכלו להתפתח ולהגיע רחוק.

bottom of page