top of page

סיטריקס Citrix – הארגון ככפר גלובלי


CITRIX

סיטריקס Citrix תעשה את העבודה עבורכם

כשאין ספור חברות מפעילות אין ספור תוכנות וכולן רצות על המחשב שלך באותו הזמן, אין פלא שקשה לעבוד.3 תוכנות אופיס, 3 תוכנות ניהול לקוחות ו-5 תוכנות ניהול ארגוני. מי יכול לעבוד ככה?עם תוכנות מחברות שונות, הניהול, ההעברה, הניוד, הפתיחהוהשליחה של קבצים ממחשב אחד לאחר יכולים להפוך להיות כאב ראש אמיתי.

אז סיטריקס Citrix !


חצי יום על פתיחת מסמך? לא שמעת על סיטריקס?

כמה פעמים ניסיתם להריץ קובץ נתונים על שתי תוכנות שונות וההרצה נכשלה?כמה פעמים העברתם מייל עם קובץ שהגיע בתצורה לא קריאה לחלוטין?מרעננים את המחשב האישי ומתעכבים עוד חצי שעה?תיקונים, החלפות ועדכונים יכולים לקחת הרבה. יותר. מדי. זמן.


איך החברה שלכם מתנהלת עם מאותואפילו אלפי קבצים המועברים בין תוכנות שונות ומשתמשים שונים מדי יום,כשכל קובץ מצריך מאמצים עילאיים על מנת להתאים אותו לסביבה החדשה שלו,תוך עיכוב בזמנים, איבוד סבלנות,התעסקות בתפל ועוד חצי יום שהלך על פתיחת מסמך?


הסופרמן של הטכנולוגיות, שששש.. זה סיטריקס

סיטריקס (Citrix) היא בעצם הסופרמן של הטכנולוגיות:היא מצילה את הארגון מכל הכוחות השונים הפעילים בוומאפשרת לו להריץ את כל האפליקציות הארגוניותמבלי שהקבצים יפלו, יתעכבו, יעלו עם נתונים חסרים או יהפכו להיות בלתי קריאים.


פתרונות הווירטואליזציה של סיטריקס (Citrix) מעניקים לארגוןאת היכולת להתגבר על מגבלות התשתית המסורתיות ובכך,לייעל משמעותית את תהליכי העבודה על שולחנות עבודה שונים,תהליכים מגוונים ופרויקטים המצויים תחת פיתוחומערבים מספר תוכנות שונות.


אז מה זה בעצם סיטריקס?

סיטריקס (Citrix) היא חברה המעניקה פתרונות וירטואליזציה מקיפים לחברות ברמת ה-Terminal services.השירותים והמוצרים של סיטריקס מפורסמים באופן מבוזר לכל עובדי החברה,להתקנים מרוחקים ולמשתמשים בתחנות קצה שונות.


בפשטות, ניתן לומר כי סיטריקס מאפשרת עבודה על סביבות מרובותתוך הנגשה אישית על פי ההרשאות הרלוונטיות.בפעם הבאה בה אתם מעבירים קבצים לעובדים שלכם,לא תצטרכו להעביר את כל התוכנות יחד עם הקבצים,כי Citrix יתגבר על כל הסביבות הקיימות,יתממשק עם התוכנות המקומיותויציג את כל המידע על פלטפורמה מונגשת אחת. ככה, בשניות.


בלי לפתוח RDP,  בלי להכניס TS, עם Windows או בלי, עם תוכנות מותאמות או בלעדיהן.תוכלו להציג את הסטארט אפ החדש שלכם למשקיעיםממדינות זרות גם בלי לדבר את השפה שלהם, להציג תכנית חדשהולהפעיל כל קובץ ללא עיכובים מכל מקום בעולם, בכל שעה,בלי להיות תלויים באישורים או בהתחברות חיצונית.


התחברות פשוטה לTerminal הראשי מאפשרת לכל משתמש לעבודמתוך השרת ולהפעיל כל אפליקציה שתרצה,ללא הגבלת זמן, נפח, עומס או מספר משתמשים.השימוש במוצרי החברה מאפשר וירטואליזציה של יישומי Windows,משאבים, תוכנות ושולחנות עבודה תוך שימוש בתוכנות אלו גם על מחשבים מרוחקים.

היתרונות שמציעה החברה

הודות לטכנולוגיות המתקדמות שמפעילה סיטריקסושינוי תפיסת העולם העבודה שהיא מביאה עמה,החברה מציעה שותפות ארוכת טווח ושיפור מיומנויותותהליכי העבודה באמצעות פתרונות פשוטים ליישום,ההופכים את החיים להרבה יותר קלים.


פתרונות סיטריקס (Citrix) מיושמים ב-Microsoft Azure, לרבות יישומים וירטואליים שונים,מאגרי נתונים, פתרונות ענן, רשתות ושולחנות עבודה ממגוון מקורות.


התוצאות שהחברה נהנית מהן הם:

  • הפחתה משמעותית בעלויות שירותי IT

  • הגברת יעילות עבודה יומיומית

  • יכולות שליטה מקסימליות ב-VDI הודות לשירותי הענן

אז... קפה או סיטריקס Citrix?

במקום לפזר את שולחנות העבודה בחומרה המקומית על שלוחותיה השונות,Citrix יוצרת Data Center אחד גדול בו מרוכזים כל שולחנות העבודה והאפליקציות הארגוניות.הגישה לקבצים, לפיצ’רים, לתהליכים ולמשימות השונותהופכת להיות יותר פשוטה מהפסקת קפה איכותי שנקלה זה עתה.


סיטריקס מאפשרת את מחשוב יחידות הקצה

באופן וירטואלי בכל החברה / ארגון / סניפיםבמטרה להגדיל את הגמישות העסקית ולאפשר עבודה נטולת גבולות.חברה שאינה משתמשת ב-סיטריקס  צריכה למצוא תשתית שתעגן את כמויות המידע העצומות,תסנכרן בין ההגדרות השונות של כל אחת מהתוכנותותאפשר טרנספורמציה מלאה של הנתונים בין שולחנות עבודה,אפליקציות ותוכנות שונות תוך שמירה על אבטחת נתונים ברמה הגבוהה ביותר.


הפתרונות

VDI Assessment – צפייה וחיזוי של עלויות פרויקטים עתידיים

פתרון ארגוני המאפשר למנהלי פרויקטיםומנהלי רכש להעריך עלויות פרויקטים עתידיים, לרבות תועלות צפויותוהערכה אובייקטיבית שתאפשר למנהלי הארגון לדעת איזהמהמוצרים יתאים יותר מכל לצרכי הפרויקט/ ארגון.התאמת המוצר / שירות מתבצעת באמצעות מתודולוגיה מובנית מראש


המתבצעת במספר שלבים :

  • איסוף מידע, מילוי שאלונים וטבלאות מיפוי

  • ניתוח ובחינת מתודולוגיות ואסטרטגיות שונות

  • בניית דו”ח מלא לפרויקט הכולל המלצות על אסטרטגיית תחנות עבודה

  • הדו”ח כולל אפשרויות לחלופות, מידע כללי ועוד

הודות לשירות זה, החברה חוסכת בעלויות מחשוב קצה,משפרת משמעותית את השירותים שהיא מעניקה ללקוחותיה,משדרגת את יכולות הניהול שלה, את השליטה שלה במידע,מגמישה את היכולות הטכנולוגיות שלהומרימה פלאים את רמות האבטחה השגורות בארגון.


ממשיכים בפתרונות

VDI Health Checkשירותי אופטימיזציה המבוססים על בדיקת בריאות הארגון,לרבות המערכות הפעילות בו, תהליכי העבודה,ניתוח ומיפוי ביצועים על ידי מומחים, איתור הנקודות החלשות של הארגון ובדיקת חלופות,גיבוש ממצאים והסקת מסקנות. לבסוף,ינוצלו תכונות ייחודיות של היצרן ויודגשו נקודות החוזק של הארגון.

Citrix Virtual Apps and Desktopsתהליכי וירטואליזציה של יישומים בקמה אוניברסאלית כך שניתן להשתמש בכל הפתרונותובכל המוצרים של סיטריקס מכל מקום וביישום של כל פונקציות VDI.Citrix Virtual Apps and Desktops מאפשרים ניהול שולחנות עבודה מרחוק באמצעותפלטפורמת ניהול מרכזית שמתנהגת ומרגישה כמו עבודה על המחשב הרגיל בבית או במשרד.אבל לעומת סביבת העבודה המסורתית, במקרה הזה השליטה בידע,בקבצים ובתהליכי העבודה נשארת כולה בידי המנהל.

 

ועוד קצת

Netscalerפלטפורמה נרחבת המעניקה מערך מקיף של אבטחה ויכולות איזון עומסים ביןשירותי הארגון לצורך תאוצה מקסימלית של העבודה.באמצעות Netscaler החברה מקבלת גישה מאובטחת מרחוק לשירותים,נהנית מחומת אש אפליקטיבית ומספקת ניהול תעבורה חכם בין שירותים שונים.

VMwareפלטפורמה ייעודית לתחנות קצה מבית VMware המאפשרת למשתמשי הקצה גישה נוחה,פשוטה ויעילה לניהול כל שולחנות העבודה הווירטואלייםמבלי להפוך את העבודה למסובכת ומבלי לייקר את הגישה.VMware מבטיחה גישה נוחה לשולחנות עבודה שונים מכל מקום,בכל שעה ובכל מכשיר שהוא, תוך חלוקה חכמה של שולחנות עבודה,הקצאות רגישות למידע ומידור, אבטחה מקסימלית ויכולת זרימת מידע מהירה ואיכותית,כשכל היישומים והשירותים מרוכזים בסביבת עבודה דיגיטלית אחת.

bottom of page