דלג לתוכן

שירות לקוחות מותאם אישית בעידן הענן

עמוד ראשי » בלוג » שירות לקוחות מותאם אישית בעידן הענן

איך עושים את זה נכון

המאפיין הבולט ביותר בקרב עסקים של העידן החדש עידן הענן הוא ההתמקדות בשירות לקוחות ובחווייתם.
בעידן בו לקוחות יודעים מה הם רוצים ולא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר,
ארגונים חכמים משפרים את השירותים שלהם ועולים על המסלול המואץ להצלחה.
איך הם עושים את זה?

התאמת שירות מדויקת בענן

שירות לקוחות וחוויית לקוח משופרת בעידן הענן

שירות לקוחות וחוויית לקוח משופרת בעידן הענן, או CX – Costumer Experience הינה בין הגורמים המשפיעים ביותר על הארגון
ועל האסטרטגיה השיווקית שלו. על פי פורסטר,
72% מהעסקים מדרגים את חוויית הלקוח
בתור האפיק המשמעותי ביותר למיקסום הרווחים
ומינוף השירותים הניתנים על ידי החברה.
לא מספיק? עוד ועוד מחקרים מלמדים כי בעצם,
לקוחות מעדיפים חוויית לקוח על פני מחיר זול, זמינות טלפונית ומשתנים אחרים.

לקוח מרוצה מהשירות לקוחות ע

לקוח מרוצה הוא לקוח חוזר

בעידן בו לקוחות מוצפים הצעות שיווקיות ללא הפסקה,
מה שקובע בסופו של דבר הוא החוויה של הלקוח בשירות הלקוחות שהוא מקבל בעידן הענן.
לקוח מרוצה שנכנס למערכות המחשוב,
הגיע בקלות ליעדו, קיבל את כל המידע הדרוש ונהנה משירות מסור לאורך כל הדרך –
הוא לקוח שיהיה מוכן לשלם כמה שנדרש על מנת לקבל את החוויה האיכותית.

בעידן בו המודעות הצרכנית הולכת וגוברת,
הלקוחות שלכם יודעים מה הם שווים (לפחות אלו שבאמת שווים)
ולא מוכנים לוותר על שירות איכותי ועל תמורה הניתנת בעבור כספם.

לקוח חווה שירות לקוחות מותאם אישית בענן

מהי בעצם חוויית לקוח?

בעידן המידע, חוויית הלקוח נקבעת על פי האסטרטגיה העסקית של החברה.
אסטרטגיה עסקית המבוססת על זרימת מידע ושירותים מונגשים ללקוחות,
תקשורת פנים ארגונית מבוקרת ומנוטרת
ופעילות המתבססת על שימוש באפליקציות המתקדמות ביותר.

ארגונים הנהנים משירותי מחשוב ענן מנוהל אינם מתעסקים בבירוקרטיות,
בחיפוש מסמכים, בהתמודדות עם ספקי שירות ועם מסמכים מייגעים,
אינם ממתינים לטכנאים ואינם מבזבזים זמן יקר על תפעול מערכות המחשוב.
הודות לשירותי ענן לעסקים באקסיטו,
הלקוח מקבל את המוצרים המתקדמים ביותר בשוק בהתאמה אישית ולפי צרכיו הייחודיים.

השאלה היא איך לקוח צריך לקבל שירות בענן

איך יוצרים חוויית לקוח מיטבית

בתקופה בה הטרנדים החדשים יוצאים לשוק חדשות לבקרים,
ארגונים צריכים להיות Up to date כדי לשמור על לקוחות נאמנים.
המרדף אחר ליבו של הלקוח העכשווי נעוץ ביכולת לשמר אמון,
חדשנות ותקשורת אינטראקטיבית מתחדשת ללא הרף.

כשעושים את זה בענן, הארגון משקיע מינימום משאבים תמורת מקסימום רווחים.
איך זה קורה? שאלה מצוינת.
במקום לעדכן את המערכות, לחדש פיצ’רים, לרכוש רשיונות,
להתאים את האתר לצרכי הלקוח בכל פעם מחדש וליצור “הייפ” שיספק את הלקוח,
העדכונים בענן עושים זאת עבורכם.
כל פיצ’ר חדש שיוצא לשוק, תוכנת אבטחה או יישום להנגשת השירות ללקוחות,
כולם מוכוונים ל-CX כפי שהוא הוגדר עם צוות המומחים של אקסיטו.

כל לקוח הוא שונה מהאחר, לכן כל לקוח מקבל שירות מותאם אישית

בידול

עם אקסיטו חוויית הלקוח יוצרת תחושת בידול ללקוחות,
הודות לשימוש בפיצ’רים החדשניים ביותר בתחום.
השירות ניתן במהירות שיא, בלי שעובדי הארגון שלכם ישקיעו משאבים מיותרים.
החדשנות המאפיינת את השירותים הניתנים על ידי אקסיטו
מאפשרת גמישות מיידית לארגון שלכם להקים מחלקות חדשות
ולספק את הצרכים של לקוחותיכם במהירות, באיכות ובמקצועיות.

יצירת Data Base מונגש ללקוח המבוסס על התוכנות המתקדמות
ביותר בתחום מאפשר לארגון שלכם לרוץ קדימה באופן אוטומטי.
המערכות שלנו לומדות את הצרכים של הלקוחות שלכם
ומתאימות להם את המענה האולטימטיבי.

לחיצת ידיים וחיוך מלקוח מרוצה מחוויית השירות שלו

בנימה אישית

באקסיטו אנחנו יודעים שאין ארגון שדומה לאחר.
זוהי בדיוק הסיבה שבגללה אנחנו מקפידים על מתן שירות לקוחות אישי, אנושי, “בגובה העיניים”.
זוהי בדיוק החוויה שמלווה את לקוחותינו לאורך כל הדרך.
כדי ליצור את החוויה האישית עבור לקוחותיכם,
אתם מוזמנים ליצוק תוכן משתנה ודינמי באמצעות הענן שלנו.