דלג לתוכן

שאלות ותשובות על המעבר לענן מנוהל

עמוד ראשי » בלוג » שאלות ותשובות על המעבר לענן מנוהל

שאלות שלכם, תשובות שלנו - הענן המנוהל

ברוכים הבאים לדף שאלות ותשובות על הענן המנוהל,
בעמוד זה ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות שעשויות לעניין אתכם.

מה זה בעצם שולחן עבודה בענן?

שולחן העבודה הווירטואלי בענן מחליף את שולחן העבודה האישי
שיש היום לכל משתמש על המחשב הפיזי שלו,
פתרון זה מרכז את כלל שולחנות העבודה של המשתמשים
לשרת ארגוני אחד (שנקרא גם שרת טרמינל).

על שולחן העבודה הווירטואלי בענן יש למשתמש את כל המשאבים
המחשובים הנדרשים לעבודה השוטפת שלו –
כלי אופיס / מייל / גישה לתוכנות ארגוניות (ERP ,CRM וכו’..) / גלישה מאובטחת באינטרנט / גישה לקבצים הארגוניים / מדפסות / פקס וכלל הרכיבים שקיימים היום ברשת המשרדית המקומית.

הכל נמצא בענן המנוהל תחת מעטפת אחת מנוהלת, מאובטחת ומנוטרת.

מה כוללת התמיכה של אקסיטו?

התמיכה של אקסיטו מתחלקת ל-2 שכבות עיקריות:

  1. תחזוקה מונעת שמבצע הצוות הבכיר באופן שוטף לשרתים, ניטור שוטף למערכות, הטמעת כלים חדשים בתחומי אבטחת מידע, ניטור מערכת הגיבויים, ניטור התקשורת – וכל מה שנדרש על מנת להבטיח עבודה יציבה מאובטחת וחלקה בענן
  2. תמיכת משתמשים וטיפול בבקשות או תקלות – כל משתמשי הקצה בארגון מקבלים תמיכה ישירות ממוקד התמיכה של אקסיטו 24 שעות ביממה לכל תקלה או בקשה של משתמש.

איך אתם מטפלים מרחוק ? לא צריך להגיע פיזית אלינו למשרד?

בסיום פרויקט מעבר של לקוח לענן, כלל החומר / התוכנות / השרתים עוברים באופן מלא לענן המנוהל והמאובטח – ולמעשה בצד הלקוח נשארים רק המחשבים אשר משמשים לחיבור אל שולחן העבודה הווירטואלי בענן.
על המחשב המקומי לא נשאר חומר ארגוני / תוכנות או כל משאב מחשובי ארגוני אחר.

על כן 95% מהפניות והבקשות של לקוחות מטופלות ונפתרות לשביעות רצון הלקוח מרחוק,
אנו נותנים תמיכה מרחוק באמצעות תוכנת השתלטות מלאה שלנו על המחשב המקומי או על שולחן העבודה הווירטואלי בענן.

נדרש להגיע פיזית למשרדי הלקוח כאשר יש תקלות חומרה מקומיות בציוד התקשורת שמחבר את הלקוח לאינטרנט ולענן או במחשבים המקומיים.

האם יש לכם גם טכנאים שמגיעים ללקוח?

לאקסיטו מערך טכנאים פרוס בכל הארץ,
במידת הצורך אנו מגיעים גם למשרדי הלקוח לטיפול בתקלות

איך אני מתחבר לשולחן העבודה שלי בענן?

לקוח יוכל להתחבר באמצעות אייקון שנמצא על שולחן העבודה,
החיבור נעשה דרך remote desktop service

האם אני יוכל להוריד את החיבור לענן גם ממחשב בבית?

כן, בפורטל הלקוחות של אקסיטו שזמין לכניסה דרך האתר קיימת אפשרות להוריד לבד את החיבור לשולחן העבודה האישי של המשתמש בענן.

האם יש לקוחות אחרים על השרת שלי?

לא, השרת הינו ייעודי ללקוח, ישנה הפרדה בכמה שכבות של אבטחת מידע בין חברות שונות שנמצאות בענן המנוהל.
לכל לקוח יש את מערכת השרתים הווירטואליים שלו, את הרשת הפנימית שלו ואין אפשרות מעבר בין סביבות לקוח, אקסיטו מבצעת אחת לתקופה בדיקות חדירות על ידי חברה חיצונית על מנת להבטיח הפרדה מוחלטת.