דלג לתוכן

כיצד משפיע הענן על השיווק הדיגיטלי?

עמוד ראשי » בלוג » מחשוב ענן » כיצד משפיע הענן על השיווק הדיגיטלי?

הענן הוא כבר מזמן לא שאלה בעידן בו מהירות התגובה חשובה מהכל

92% מהלידרים הדיגיטליים עובדים עם יעדים מוגדרים לשיווק דיגיטלי
ו-94% מגדירים את השיווק הדיגיטלי כראשון בסדר העדיפויות האסטרטגי של החברה
ומרבית העסקים משתמשים כיום בענן באופן שוטף לצרכים שיווקיים.

הענן – שם, כאן ובכל מקום

אם אתם עובדים בחברת פרסום קטנה או בין לאומית,
אם אתם עובדים מהבית כפרילנסרים או אפילו בעלים של חברה לשיווק דיגיטלי –
קרוב לוודאי שאתם כבר משתמשים בכלי השיווק שבענן,
לפעמים אפילו בלי להיות מודעים לכך.
השיווק בענן משנה את האופן שבו חברות מתקשרות עם הלקוחות הנוכחיים
ועם הלקוחות הפוטנציאליים שלהן,
כמו גם את האופן שחברות אלו משתמשות בנתונים.

קליל, מהיר ומסונכרן כל הזמן – עוברים לעידן חדש עם שיווק בענן

CRM, פלטפורמות לאוטומציה שיווקית, אינטראקציות בין ערוצים
ומעברי מידע למפרסמים צד שלישי –
אלו הם רק חלק מהיתרונות שמציעה הענן למשווקים בדיגיטל.
עולם שלם של אפשרויות בלתי נגמרות ממתין למי שיודע לנצל הזדמנויות כשהן נקרות לידיו.

בעידן בו הצרכנים מחפשים תוכן ייחודי, מעניין, דינמי, משתנה, יוצא דופן
וכזה שעונה על הצרכים שלהם בדיוק, עלינו לפעול בחכמה ולהגיב במהירות.
אוטומציה שיווקית רב ערוצית מאפשרת למפרסמים להגיע
לתוצאות מהפכניות במינימום השקעה. איך עושים את זה?

הנה כמה כלים שמספק הענן למשווקים בדיגיטל:

כלים לניהול תוכן –
כלים מגוונים ויעילים ליצירת תוכן עדכני הניתן ליישום בערוצי אינטרנט שונים.

מדיה חברתית –
שימוש במדיה החברתית בצורה חכמה
וניצול המידע שמספקות המדיות החברתיות השונות לצרכי הגברת המכירות
ופנייה אל קהלים רלוונטיים.

אנליטיקס –
עוד כלי מבית גוגל המאפשר ללמוד טוב יותר את הפרופילים של צרכני המוצרים
הרצויים בהתבסס על דפוסי רכישה ברשת,
הקשבה לשיחות צרכניות ומתן מענה בעל תוכן מותאם אישית.

יתרונות הענן עבור משווקים במדיה

יתרונות הענן עבור משווקים במדיה
מחשוב הענן לוקח את עולם השיווק הדיגיטלי כמה צעדים קדימה:

אינטליגנציה עסקית והיתרונות שלה למשווק
הענן משתמש באלגוריתמים מתקדמים ומצרף פיסות מידע רלוונטיות אודות
לקוחות כך שהוא מאפשר לכם כמשווקים לקבל גישה לקהל הלקוחות המדויק אותו אתם מחפשים.
האינטליגנציה העסקית מאפשרת לכם ללמוד אודות הלקוחות שלכם
תוך כדי תנועה ולהגדיל את ה-ROI תוך הפיכתו למשתלם הרבה יותר
עבור העסק ועבור קמפיינים ספציפיים.

נוחות גלישה
בשל הגישה הנוחה, משתמשים יכולים לגלוש באופן בטוח מכל מכשיר,
בכל מקום, בכל רשת שהיא. לא משנה אם הלקוחות שלכם גולשים מאירופה,
ארה”ב או ישראל, הם תמיד מוגנים באבטחה מקסימלית.
באותה מידה אתם כמשווקים ממש לא מוגבלים לעבודה מהמשרד או מהבית.
גם כשאתם ברכבת, בנסיעת עסקים או אפילו אצל המשפחה,
אתם יכולים ליצור קמפיינים חדשים, לנטר את התוצאות מהקמפיין האחרון,
לשלב בין קמפיינים, למקסם תוצאות ולהפיק מסקנות חדשות מהקמפיינים הקיימים.
סביבת העבודה הגמישה הופכת את חוויית השיווק להרבה יותר נגישה ונוחה לשליטה.

יתרונות נוספים

אסטרטגיות שיווקיות חכמות ואוטומציות של הגדולים
מחשוב הענן מעמיד לרשותכם המשווקים,
ולא משנה אם אתם מריצים מאות קמפיינים מדי חודש
או קמפיינים בודדים לחברים, כלי ניתוח ליישום בזמן אמת.
כלים אלו מאפשרים לכם לבנות אסטרטגיות ואוטומציות של תהליכים וקמפיינים,
לקבוע אילו ערוצים עובדים כמו שצריך ואילו בעיקר מבזבזים השקעות,
לנהל בצורה חכמה יותר את התקציבים,
לנהל מאגרי CRM בצורה חכמה יותר ולהעדיף תכנים שיווקיים מניבים יותר.

ניתוח נתונים מבוסס ענן מאפשר איסוף מידע סלקטיבי
המניב את הביצועים הטובים ביותר, ערוצי הפרסום היעילים ביותר,
האפיק בו הלקוחות מגיבים בצורה הטובה ביותר והחשיפות הכי אטרקטיביות.
אלו בתורם מניחים את הבסיס ליצירת אסטרטגיות אוטומטיות שיווקיות המאפשרות לכם,
המשווקים, להתמקד בהגדלת נתח השוק ובפנייה אל קהלים חדשים בלי מאמץ ובלי בזבוז זמן.

תהליך למידה פשוט ויעיל מתמיד
כאנשי מדיה, אתם ודאי יודעים שהדבר החשוב ביותר בקריאייטיב
הוא איכות הקריאייטיב. לא משנה כמה כסף תשקיעו בפרויקט שלכם,
אם המסר עצמו לא מספיק חד ועובר מסך.
כאנשי קריאייטיב, התפקיד שלכם הוא להוציא את ה-insights הטובים ביותר
והמסרים שפשוט ישאבו אליהם את הגולשים.
אבל אחרי שהשקעתם שעות ארוכות בפיצוח הבריף,
איך תדעו איזה מהקמפיינים עובד בצורה הטובה ביותר?

שאלה מצוינת. בדיוק למטרה זו קיימים כלים
כמו ה- machine learning של google cloud, Cloud Vision, BigQuery ,Data Studio, אנליטיקס ואחרים.

באמצעות אוטומציות שיווקיות תוכלו לקבל תשובות לאינספור שאלות העולות בתהליך השיווקי, כמו:

  • כמה זמן להציג את הלוגו והאם הצגת הלוגו מגדילה את מכירות המותג?
  • אילו תמונות יעילות יותר בפרסום מוצר מסוים?
  • אילו מילות מפתח משיגות את התוצאות הטובות ביותר?
  • אילו פוסטים מעוררים את המעורבות הגבוהה ביותר?

אם היום אתם משקיעים שעות ולפעמים אפילו ימים בניתוח קמפיינים
והסקת מסקנות רלוונטיות, עם כלי השיווק בענן אתם יכולים פשוט לדלג
מעל השלב הזה ולקבל את התוצאות לפי הפרמטרים שהגדרתם מראש.

ונוספים

מגביר את המעורבות החברתית
כבר ידוע כי מעורבות חברתית של צרכנים
וגולשים הינה בין הגורמים החיוניים והמבטיחים הצלחה בקמפיינים.
אז איך הענן מעורב בעניין?

פייסבוק, יוטיוב, טוויטר ואינסטגרם מספקים קהל פוטנציאלי עצום לחשיפה ובמקביל,
מעמידים לרשותכם כלים מגוונים ליצירת מעורבות אצל הגולשים:
בהתאם לקמפיין השיווקי ומטרות הקמפיין שהגדרתם,
אתם יכולים לבחור את הרשת ההולמת ביותר
ואת אופן המעורבות המתאים לצרכים של הקמפיין שהגיתם.
מפה, הקמפיינים יכולים רק לגדול ולגדול.

התבססות על מאגר נתונים עצום
אם אתם מתאכזבים כשלקוח מבטל את המנוי שלו לניוזלטר או עייפים מחיזור אחרי לקוחות,
אולי הגיע הזמן לתת לאחרים לעשות את העבודה השחורה?
גישה למאגרי מידע באמצעות שיווק דיגיטלי בענן מבטיחה דיוק,
מהירות ומתן מענה לצרכי השוק בזמן ובמקום הנכון.
באמצעות שיווק דיגיטלי בענן אתם משתמשים במאגרי ענק הכוללים נתונים
בנוגע לדפוסי צריכה, דפוסי קנייה, התנהגויות ברשת ובחנויות פיזיות,
טעם אישי ונתונים שאפילו לא דמיינתם.

מאגרי המידע שבענן מציעים עולם אינסופי של אפשרויות.
כל מה שעליכם לעשות הוא להשתמש בהם.

הירשמו אל המנוי של exsitu וקבלו עידכונים, תוכן ענייני ומדריכים