דלג לתוכן

שירות ענן מנוהל – ההבדל בין רכב ורכב מנהלים

ההבדל הקטן מצוי בענן

שירות ענן מנוהל – למקסם את יכולות העסק שלך

אז מה הם בעצם שירותי ענן מנוהל ומה כבר ההבדל הכה משמעותי בינם ובין שירותי ענן רגיל?
טוב ששאלתם.

שירותי ענן מנוהל לוקחים את העסק שלך כמה רמות למעלה הודות ליכולות ניטור מידע מצטיינות,
הפחתה של התעסקות בבירוקרטיה ובעניינים ארגוניים למינימום והתמקדות במה שבאת חשוב:
המטרות הארגוניות.

יחי ההבדל הקטן - ההבדל בין ענן וענן מנוהל

שלא כמו בשירותי ענן רגילים, ניטור המידע המאוחסן בשרת, אבחון המידע והפיקוח עליו,
גיבוי וניהול האחסון שלו מתקיימים 24/7 כך שעם כל גיבוי מחודש נבדקת התוכנה
על מנת לוודא שהיא אינה מכילה קבצים זדוניים. הותקפתם? אין שום בעיה.

שירותי ענן מנוהל מאפשרים לכם לשחזר מידע מכל שלב שהוא בתוך שניות ספורות,
ללא המתנה וודאי שללא תשלומים מיותרים.

מה כוללים שירותי ענן מנוהל

  • אירוח מערכות מחשוב בארגון
  • מערכות גיבוי בענן
  • אירוח מערכות שירות
  • מערכות ארגוניות למיילים
  • שירותי מיגרציה לעמן
  • שירותי מעטפת בתחומי אבטחת המידע
  • השכרת שרתים
  • תמיכת DRP
  • מערכות ניהול קבצים ועוד

לתקתק עניינים גם כשאתה בחופשה ואפילו כשאתה ישן

כמנהל עסק, מתי בפעם האחרונה יכולת לנוח בידיעה שהחברה שלך תמשיך “לתקתק עניינים”
גם כשאתה בחופשה, ישן או בפגישות? כדי לנהל נכון, לתכנן ולבקר,
להתאים נכון את הפתרונות והטכנולוגיה,
לעצב ולהטמיע עדכונים יש צורך בידע רב, משאבים כלכליים וזמן.

מרבית הארגונים ובעיקר ארגונים קטנים ובינוניים אינם מחזיקים מחלקות מערכות מחשוב
בעלות מומחה לכל תחום שידע להביא את הבשורה בתחומו,
לנהל סדרי עדיפויות טכנולוגיים בראיה רוחבית,
וכמו כן קיימת מגבלה תקציבית עבור השקעות כלכליות בפתרונות בסטנדרט גבוה .

שירותי ענן מנוהל נותן מענה מלא ורחב
ומאפשרים לארגונים קטנים ובינוניים ליהנות ממערכות מחשוב מתקדמות,
ממומחים בתחומי התוכנה והחומרה השונים,
משירותי ניהול טכנולוגיות מתקדמות תוך פיקוח רובי על מחלקות הארגון השונות,
תוך יכולת השקעה כלכלית בתוכנות המתקדמות ביותר בתחום.

מה הם היתרונות של מערכת מחשוב ענן מנוהל?

שירות ענן מנוהל מאפשר את כל היתרונות של טכנולוגיית הענן :

  • חסכון בהוצאות : חסכון בהוצאות על השקעה בכוח אדם מקצועי והכשרתו
  • הגנה ואבטחה מוגברת למערכות המידע הארגוניות
  • הגנה משופרת למערכות המידע של העסק
  • המשכיות עסקית ותוכנית מוכנה להתאוששות מאסון
  • בקרה, תחזוקה ושיפורים המוטמעים במערכת מסביב לשעון ומעניקים לחברה יתרון על פני חברות אחרות בתחום
  • אופטימיזציה של מערכות ע”י מומחים
  • חסכון בתוכנות בקרה, ניהול וניטור, מערכות אבטחת מידע מרכזיות
  • שירות 24/7

במה עדיפים שירותי ענן מנוהלים?

שירותי ענן רגילים מבוססים על אחסון, שימור, ניהול וגיבוי מידע על גבי מדיה קשיחה.
עם התקדמות הטכנולוגיות השונות, גם ניסיונות הפריצה הולכים ומשתכללים,
כמויות הידע הולכות ומתרבות והרבה יותר קשה לנהל מידע על גבי מדיה קשיחה.

הידעת?

  • במאי 2005 היחידה הקמעונאית פיננסית של סיטיבנק הודתה
    כי נעלמו ממנה קלטות שהכילו מידע רגיש על 4 מיליון לקוחות בארצות הברית.
    הגרוע מכל הוא שהגיבוי לא היה מוצפן כלל.
  • האחסון על גבי שרת מרוחק באמצעות Data Center הוא הרבה יותר מהיר וזמין.
    גיבוי המידע והשימוש בו נוחים, זמינים ובטוחים יותר.
  • תחזוקת מידע המאוחסן על גבי ענן מנוהל היא אפסית,
    שלא כמו אסון על גבי ענן רגיל המצריך רכישת דיסקים יקרים אותם יש לגבות שוב ושוב.
    הודות לטכנולוגיות הענן המנוהל, ניתן לשחזר מידע שאבד או נגנב בתוך שניות ספורות,
    ולא משנה מאיזו נקודת זמן יש לשלוף את המידע.
  • הודות לקלות התפעול של הענן המנוהל, ניתן ליהנות ממערכת תמיכה
    מקיפה סביב השעון המספקת שירותי תיקונים בתוך דקות ספורות במקרים של סכנות פתאומיות
    כגון שריפות, הצתות, מלחמות, שביתות ממושכות או נרחבות ועוד.

בנוסף, שלא כמו שירותי ענן רגיל,
הענן המנוהל מעניק לארגונים את האפשרות לנטר ולפקח על המידע
תוך ביצוע בקרה ושיפור של המערכות באופן בלתי פוסק,
תוך הטמעת טכנולוגיות חדשות וביצועי תהליכי אופטימיזציה בתחומי הבקרה,
הניהול והניטור, מערכות אבטחת המידע, כוח אדם וההכשרה שלו.

אוקיי, ומה עוד חשוב לדעת על המחשוב בענן?

  • גמישות
    בעל העסק יכול להגדיל או להקטין את השירותים והשימוש לפי היקף הצרכים המשתנה בקלות ובפשטות באופן מיידי
    ומנהלי העסק שולטים ב-100% בהוצאות מערכות מידע בהתאם למודל התשלום שנקבע מראש,
    כך שבקליטה או עזיבה של עובד ניתן לדעת מראש איזה עלות “מחשובית”
    תקוזז או תגדל בהתאם לצרכיו של המשתמש.
  • חסכון בשטח פיזי
    נקודה חשובה לא פחות : בגלל שאין צורך בציוד פיזי בעסק (On Premise),
    מתפנה שטח בעסק, שטח שקודם תפס הציוד הזה.
    כך, העסק מקבל שטחי עבודה נוספים, בלי שום הוצאה.
    בנוסף, ההוצאות, שהיו סביב הציוד הפיזי הזה (חשמל, מיזוג, אל-פסק וכיו”ב),
    יורדות עד כמעט לאפס.

ויש עוד

  • התאוששות מהירה מאסון
    ארגון בעל מערכת מחשוב מקומית חשוף למפגעים רבים, שיכולים לפגוע בתפקוד
    ואף לשתק את היכולת לספק שירותים אם מול הלקוחות
    ואף בכל שרשרת הארגון והתקשורת הפנים – ארגונית.
    שירותי הענן המנוהל מספקים מעטפת גיבוי ותוכניות התאוששות מאסון מלאות ומבוקרות
    וזאת כדי לאפשר לכל ארגון קטן כגדול לעבוד ב”שקט”
    ללא כל חשש או התעסקות עם מקרי אסון.
  • אוטומציה ויעלות ארגונית
    על פי מחקר גרטנר, עד שנת 2020, למעלה מ 40% ממשימות תהליכי העבודה
    שאנו מכירים היום יבוצעו באופן אוטומטי ע”י תוכנות ואפליקציות. ונראה שאנחנו בכיוון….
    שירותי ענן מנוהל נושאים תמיד את דגל הקדמה הטכנולוגית
    ומעניקים למשתמשים בהם פתרונות מודולאריים
    ומותאמים אישית שביכולתם לשפר ולמקסם את רווחי החברה.
    ספק שירותי הענן המנוהל לומד ומכיר את התהליכים בארגון,
    צופה ומבקש את נקודות הכשל ויספק לכם פתרונות מותאמים מהמצאי בשוק התוכנות.