שירות ענן מנוהל – ההבדל בין רכב ורכב מנהלים
ההבדל הקטן מצוי בענן
ההבדל הקטן מצוי בענן
אז מה זה בעצם שירות ענן מנוהל ומה כבר ההבדל הכה משמעותי בינם ובין שירותי ענן רגילים?
טוב ששאלתם.
שירות ענן מנוהל לוקח את העסק שלך כמה רמות למעלה הודות ליכולות ניטור מידע מצטיינות,
הפחתה של התעסקות בבירוקרטיה ובעניינים ארגוניים למינימום והתמקדות במה שבאת חשוב:
המטרות הארגוניות.
שלא כמו בשירותי ענן רגילים, ניטור המידע המאוחסן בשרת, אבחון המידע והפיקוח עליו,
גיבוי וניהול האחסון שלו מתקיימים 24/7 כך שעם כל גיבוי מחודש נבדקת התוכנה
על מנת לוודא שהיא אינה מכילה קבצים זדוניים. הותקפתם? אין שום בעיה.
שירות ענן מנוהל מאפשר לכם לשחזר מידע מכל שלב שהוא בתוך שניות ספורות,
ללא המתנה וודאי שללא תשלומים מיותרים.
כמנהל עסק, מתי בפעם האחרונה יכולת לנוח בידיעה שהחברה שלך תמשיך “לתקתק עניינים”
גם כשאתה בחופשה, ישן או בפגישות? כדי לנהל נכון, לתכנן ולבקר,
להתאים נכון את הפתרונות והטכנולוגיה,
לעצב ולהטמיע עדכונים יש צורך בידע רב, משאבים כלכליים וזמן.
מרבית הארגונים ובעיקר ארגונים קטנים ובינוניים אינם מחזיקים מחלקות מערכות מחשוב
בעלות מומחה לכל תחום שידע להביא את הבשורה בתחומו,
לנהל סדרי עדיפויות טכנולוגיים בראיה רוחבית,
וכמו כן קיימת מגבלה תקציבית עבור השקעות כלכליות בפתרונות בסטנדרט גבוה .
שירות ענן מנוהל נותן מענה מלא ורחב
ומאפשרים לארגונים קטנים ובינוניים ליהנות ממערכות מחשוב מתקדמות,
ממומחים בתחומי התוכנה והחומרה השונים,
משירותי ניהול טכנולוגיות מתקדמות תוך פיקוח רובי על מחלקות הארגון השונות,
תוך יכולת השקעה כלכלית בתוכנות המתקדמות ביותר בתחום.
שירות ענן מנוהל מאפשר את כל היתרונות של טכנולוגיית הענן :
במה עדיפים שירותי ענן מנוהלים?
שירותי ענן רגילים מבוססים על אחסון, שימור, ניהול וגיבוי מידע על גבי מדיה קשיחה.
עם התקדמות הטכנולוגיות השונות, גם ניסיונות הפריצה הולכים ומשתכללים,
כמויות הידע הולכות ומתרבות והרבה יותר קשה לנהל מידע על גבי מדיה קשיחה.
בנוסף, שלא כמו שירותי ענן רגיל,
שירות ענן מנוהל מעניק לארגונים את האפשרות לנטר ולפקח על המידע
תוך ביצוע בקרה ושיפור של המערכות באופן בלתי פוסק,
תוך הטמעת טכנולוגיות חדשות וביצועי תהליכי אופטימיזציה בתחומי הבקרה,
הניהול והניטור, מערכות אבטחת המידע, כוח אדם וההכשרה שלו.