top of page

שירותי it

בעולם החדש בו אנחנו חיים, אין קיום לבית עסק ללא שימוש בטכנולוגיה. אגב, זה לא משנה על איזה תחום מדובר. גם אם אנחנו מדברים על חנות מכולת אשר מעוניינת לעשות משלוחים לדיירים בשכונה, או על סטודיו לפילאטיס אשר רוצה ליצור פלטפורמה עבור הלקוחות, דרכה ניתן יהיה להירשם. כך או אחרת, שירותי IT הם שירותים חיוניים עבור כולם. למי שלא מכיר את ראשי התיבות, נציין כי בשמו המלא, נקרא השירות:  Information Technology והוא למעשה כולל מתן פתרונות בתחום המחשוב עבור בעלי עסקים, חברות וארגונים. מה כולל השירות ומה כדאי לכם לדעת? על כך נדבר בהרחבה במאמר הבא.

מה אפשר לקבל במסגרת שירותי IT

אז באמת כאשר אנחנו מדברים על שירותי IT אנחנו מדברים בעצם על כל המעטפת הטכנולוגית של העסק. החל מליווי בהקמה של מערכת מחשוב וכלה בניהול השרת, הגיבוי בענן, אבטחת מידע וכן הלאה. כאשר עומדות לנגד עיננו שתי מטרות מרכזיות:

1.      לאפשר לכם, העובדים, לעבוד יותר בקלות: הרי בעידן שלנו היום, רבים בשוק העבודה מעוניינים לקבל גישה ולעבוד מכל מקום. אם אנחנו רוצים לשפר את שיתופי הפעולה של העובדים שלנו ואם אנחנו רוצים לעזור לעובדים לעבוד בקלות רבה יותר, אנחנו צריכים לשים על כך את הדגש.

2.      לספק לכם פלטפורמות נגישות לעבודה עם לקוחות: לקוח שלכם לא צריך להמתין זמן רב למשלוח רק כי משהו באתר לא עבד כמו שצריך. אנחנו כאן, עם שירותי IT מתקדמים, כדי למנוע מדברים כאלו להתרחש.

שירותי it לעסקים קטנים

טכנולוגיה נמצאת היום בכל מקום. כלומר, גם אנחנו, בחיים הפרטיים שלנו, התרגלנו ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת ואין סיבה שלא נרגיש תחושה דומה כאשר אנחנו ממלאים את חובתנו במקום העבודה. חברת אקסיטו היא חברה מובילה בתחום בשוק הישראלי. החברה מספקת שירותי IT  מתקדמים, תוך גם ליווי על ידי אנשי צוות מנוסים.

החברה פועלת כבר משנות התשעים, אבל ממש לא נשארת מאחור. השילוב המופלא בין ניסיון רב שנים ובין היכרות מעמיקה עם טכנולוגיות חדשות, הופכות את החברה למי שיכולה להפוך לשותפה שלכם למסע. לפרטים, אנחנו כאן.


שירותי it

שירותי IT לעסקים

אם אתם שומעים בפעם הראשונה את המונח, IT, הרשו לנו להציג אותו בפניכם. האותיות הללו מסמלות ראשי תיבות: Information Technology . כלומר, שירותי IT לעסקים, בעצם מעניקים לכם, בעלי העסקים, את הליווי הטכנולוגי הדרוש לכם, כדי לקיים את העסק. בתור בעלים של עסק יש לכם לא מעט 'על הראש'. אתם צריכים לדאוג לנהל את העובדים, לעמוד בקשר עם לקוחות, לעשות הרבה מאוד עבודה כדי להיות בטוחים כי העסק ימשיך לתפקד לאורך זמן. הבעיה היא שלא פעם, מחשבים וציוד טכנולוגי, עלול לאכזב אותנו, אם לא נדע לעבוד איתו בצורה נכונה. במאמר הבא נסביר בדיוק מה אתם יכולים לקבל במסגרת שירותי IT  לעסקים ומדוע השירות הזה חשוב כל כך עבור העסק שלכם.

שירותי IT לעסקים מאפשרים לכם לעבוד יותר טוב

כולנו התרגלנו לטכנולוגיה ממש כאילו היא הפכה לטבע השני שלנו. אנחנו משתמשים בה כדי להתעדכן עם לקוחות שלא דרך פגישה פרונטלית. אנחנו משתמשים בה כדי לאפשר ללקוחות שלנו לקבוע איתנו פגישה או כדי לרכוש מאיתנו מוצרים. מספיקה לעיתים תקלה מינורית במערכות המחשוב של העסק וכבר, אנחנו בבעיה. השירותים אותם נספק ללקוחות יתעכבו, לעובדים לא יהיה מה לעשות כי לא יהיו להם מחשבים וכן הלאה. שירותי IT לעסקים למעשה נמצאים כאן כדי להוריד לכם דאגות מהראש. במסגרת השירות אנחנו נעזור לכם החל מתהליכי בניה של מערכת דיגיטלית עבור העסק. כלומר, כבר מרגע הבחירה של המחשבים איתם תעבדו. בהמשך, אנחנו נהיה כאן כדי לתחזק את השרתים, לגבות קבצים בענן וכדי לטפל בפריצות אבטחה במידה וישנן כאלו. כך תהיו בטוחים כי יש לכם שקט נפשי לעבוד, ליזום ולהוביל את העסק. שעה שיש מי שמטפלים בכל המעטפת סביב.

חברת שירותי it

אין סיבה לא ליהנות כבר היום ממגוון הפתרונות הטכנולוגים הקיימים בשוק. חברת אקסיטו תשמח ללוות אתכם ולייעץ לאורך כל התהליך. החברה עומדת בחוד החנית של שירותי הטכנולוגיה בישראל. אנחנו פה כדי לעזור לכם, להפוך את העסק שלכם יעיל יותר, טוב יותר ואפקטיבי. יש לכם שאלות? נשמח לענות בהרחבה עוד היום.


שירותי it לעסקים

bottom of page