דלג לתוכן

להיות שם לפני הלקוח שלך – ניטור וניהול מערכות

עמוד ראשי » בלוג » מחשוב ענן » להיות שם לפני הלקוח שלך – ניטור וניהול מערכות

מה בין שירות טוב לשירות מקצועי – יחי ההבדל הקטן

3 מיליארד שקלים בשנה – לא פחות, זה הוא הנזק הנגרם למשק הישראלי מדי שנה בשל שירות לקוחות לקוי.
כמה לקוחות אתם איבדתם השנה וכמה לקוחות חדשים הבאתם לעסק?
מרבית החברות הישראליות נזכרות לנסות להציל את העניין רגע לפני
שהלקוח הנוטש במקרה הטוב ורודפות אחריו אחרי שהוא כבר נטש – במקרה הרע.
שירות מקצועי, אמין ומנוסה הוא ההבדל הדק בין עסק משגשג עם מאגר לקוחות נאמנים שהולך
וגדל מדי שנה ובין בית עסק מדשדש שלא מצליח להתרומם מעל הקרקע
ונאבק ללא הרף להצדיק את קיומו מבחינה כלכלית.

לקוח מרוצה מעבודה מול אקסיטו

החיוך שעושה את זה

ניתקתם את השיחה בחיוך שבע רצון ובתחושת סיפוק מהשירות שקיבלתם?
מחקרים מלמדים כי ישנו סיכוי מוחץ שהחברה שנתנה לכם שירותים כבר קנתה את לבכם.
אין חוויה טובה יותר, הן ללקוח והן עבור בית העסק,
מאשר סיום שיחה עסקית שבסופה הלקוח מרגיש “וואו”.
זה יכול להיות “וואו!” של “ידעו מה אני צריך מראש”,
או “וואו! הם בהחלט חושבים כמה צעדים קדימה!”.

גם בהיבט הכלכלי, ה-ROI של לקוח מרוצה הוא רווחי הרבה
יותר מה-ROI של קמפיין המונים אשר סביר להניח,
יעלה לעסק שלכם כמה עשרות או מאות אלפי שקלים.
והלקוח? הוא הרי כבר מכיר אתכם.
אז דמיינו לעצמכם שהחיוך שבע הרצון של הלקוח שלכם הולך אתו לכל מקום
ומהווה הוכחה חיה של איכות השירותים אותם אתם מעניקים ללקוחות שלכם.

עסקים כמו טיל רק צומחים

אקסיטו – צעד אחד לפני כולם

בעבודה עם מערכות המידע החכמות של אקסיטו,
תוכלו לפתור ללקוח את הבעיה עוד לפני שהוא בכלל יידע שהיא קיימת.
הלקוח עוד לא שתה את הקפה הראשון שלו?
אתם כבר אחרי בדיקת עומסים בכל המחלקות, ניטור נקודת העיכוב,
איתור נקודת עיכוב התשתיות, הפחתת העומס במערכת והחזרת זמני התגובה ללקוח על כנם.
בשוק כזה, היו אתם הראשונים שפותרים את הבעיות של הלקוחות שלכם
עוד לפני שהם שתו את הקפה הראשון שלהם.

שימור לקוחות באמצעות חיזוי מגמות חכם מותאם שוק ולקוח
המערכות החכמות של אקסיטו מזהות מגמות פעילות
ומאפיינות אותן לפי פילוח לקריטריונים נבחרים
לפי תקופות, ימים, שעות, פרופילי לקוח, עונות, מוצרים מסוימים ועוד.

הגדלת מאגר הלקוחות באמצעות יצירת מענה זמין ללקוח בכל עת
ניטור מקצועי של המערכת מאפשר עבודה שוטפת
ומתן מענה ללקוחות בכל שעה, בכל מקום, בכל בעיה שהיא.
לקוחות יודעים שהם יכולים לפנות אליכם באמצעות
האתר, המייל, הווטסאפ, הפייסבוק וכל אמצעי אחר תוך קבלת מענה מידי ויעיל.

עבודה רצה ללא תקלות
כשהמידע זורם בארגון ללא הפרעה ואתם יכולים להיות סמוכים
ובטוחים שכל אפיקי התקשורת פועלים כהלכה,
כל משימה ארגונית הופכת להיות פשוטה לביצוע וכמעט בלתי מורגשת.

אתם תמיד צעד אחד לפני הלקוח שלכם
הלקוח רוצה להגדיל אחסון? בוצע.
הלקוח מתכנן לשנות את האתר? כבר בדרך.
באופן זה, האטה עתידית צפויה נפתרת עוד לפני שהיא מתרחשת
הלכה למעשה באמצעות זיהוי מראש.

כשמדובר בניהול המידע העסקי שלכם, אין מקום לפשרות על איכות השירותים שאתם מקבלים.
אומרים שהצבא צועד על קיבתו. והארגון? הארגון צועד על יכולות הקשבה ללקוח.
קלטתם את הצרכים של הלקוח שלכם לפני שהוא עצמו זיהה שבכלל יש בעיה במערכת?
בינגו. אתם עולים שלב.

אקסיטו מנטרת כל תקלה לפני הלקוח

סוגי ניטור המוצעים על ידי אקסיטו

  • מחזור –
    ניטור מחזורי המוגדר מראש בהתאמה לצרכים של העסק שלכם.
    אנחנו מנטרים עבורכם המידע כל שעה, כל יום, כל חצי יממה ואפילו כל דקה!
    סוג הניטור ניתן להגדרה גם הוא על פי הרכיב הרצוי.
  • חריגות –
    ניטור מבוסס חריגות המגדיר מה הם ערכים נורמטיביים.
    כאשר המערכת מזהה חריגה, היא מודיעה על כך מידית
    ואנו באקסיטו מבצעים את הפעולה היזומה למניעת החריגה.
  • אסקלציה –
    הגדרת ערכים משניים להתראה.
    למשל: סוגים מסוימים של תקלות יקבלו התראות שונות,
    התראות שונות יכולות להישלח לגורמים בדרגים שונים ועוד.
עבודה סביב השעון

יתרונות

  • ניהול וניטור שוטף על ידי צוות הבקרה של אקסיטו
  • תמיכה מקצועית בכל שעה, בכל נושא
  • ניטור מותאם אישית לפי צרכי החברה
  • ניטור מחזורי משתנה וגמיש
  • ניטור גם לשירותי ענן חיצוניים כדוגמת מייקרוסופט 365, קווי אינטנרט, רכיבי חומרה מקומיים ועוד..
  • אסקלציה להתראות חכמות
  • רמת אמינות ייחודית בישראל
  • אפשרויות הרחבה והתאמה לעסק
אקסיטו מתחייבת וניטור תקלות לפני שיודעים עליהן

מה כולל ניטור באקסיטו?

תמיכה בסביבות וירטואליות
VMware, Citirix, SCVMM, Virtuozoo, MS Hyper-V.

שירותי ניטור נפוצים
: Bandwidth Monitoring Sensors, , Web Servers (HTTP) Sensors, SNMP Sensors, Database Servers Sensors, File Servers Sensors, Various Servers Sensors, VoIP and QoS Sensors, Hardware Parameters Sensors,  Windows WMI/Performance Counters Sensors, Linux/Unix/OS X Sensors.

סנסורים ייעודיים לחומרה מוכרת כמו
Lenovo, Juniper, Dell, NetApp, HP, Cisco, APC ועוד בהתאמה אישית

ומה ה-BENEFITS?
הנה חלק מהתכונות שתהפוכנה את החברה שלכם לבחירה המועדפת על הלקוח:

  • אנו יוזמים פנייה אל הלקוח בעת חריגה בניטור בזמני תגובה גמישים ומותאמים ללקוח
  • ביצועי יישומים מתקדמים בזריזות, נוחיות מקסימלית ואינטואיטיביות
  • עבודה שוטפת של האתר, ללא תקלות
  • זמינות מידע גבוהה
  • נוחות שימוש והתמצאות באתר

ישראלים הם לקוחות “לא פראיירים”:
הלקוחות יודעים להתמקח על מחירים, נושאים ונותנים כדי להשיג מחירים טובים יותר
ובודקים את מהות השירות ועורכים השוואות בין נותני שירותים.
בתרבות ארגונית המבוססת על “כיבוי שרפות”
ועל מתן מענה מאוחר מדי ומסורבל מדי,
אקסיטו מזמינה אתכם להוביל סטנדרטים חדשים של שירות
ולקחת את הלקוחות שלכם לעולם של אפשרויות בלתי מוגבלות.